great expectations.

great expectations.

2023. november 18., szombat

tegnap újult erővel dolgoztam, és most először éreztem azt, hogy mégiscsak el tud kapni ugyanaz a lelkesedés, mint az anyává válásom előtt, nem lesz itt baj. (annyit, de annyit agonizálok ezen, hogy vajon örökre elveszítettem-e a korábbi, szinte mindig 150%-on lobogó, nagyon lelkes, nagyon intenzív és - a jó értelemben - involválódó énem, de most épp arra jutottam, hogy nem, egyszerűen tényleg csak fáradt vagyok.) 

utána elloholtam a hm-be, mert természetesen előző nap elhagytam á. egyetlen sálját, és gyorsan venni akartam egy másikat. senki nem csodálkozik, i guess, hogy hamarosan egy teljesen felesleges lila telefontokkal, két sállal és három kesztyűvel á.-nak, egy garbóval és egy sapkával magamnak, valamint három csomag szépszalvétával gazdagabban távoztam a plázából. ráadásul pár órával később még a geopen könyvkiadó black friday-hirdetése is szembejött instagramon. azt már tényleg nem merem megmondani, hány könyvet vettem kettőnknek. (de a mumminok pl. 600 forintra voltak leárazva, mégis, ki, ki tudna ellenállni?!)

apropó, könyvek. elmondani nem tudom, mekkora erőfeszítésembe kerül, hogy ami kedvenc mesekönyveket á. durván amortizál (pepe, pipp és polli, kisnyuszi, tölgyerdő meséi), azokat ne vegyem meg még egy példányban. azzal áltatom magam, hogy a leendő tesó miatt tennék így, de hát kit akarok becsapni. nem tudom, milyen betegség ez (najó, de).

7 megjegyzés:

  1. Szia,
    Óóó könyvek :)
    megírod milyen könyveket válogattál magadnak?
    Köszönöm. Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. helló, persze, szívesen (a többségéről fogalmam nincs, hogy jó lesz-e, a borító / fülszöveg ragadott meg): Elizabeth Strout: A nevem Lucy Barton (a "folytatását" olvastam nemrég, és az gyönyörű volt), Murakami: Egyes szám első személy (tőle igazán rosszat még nem olvastam, bár a Világvége nem hagyott mély nyomot, de a többi...). + Ottessa Moshfegh: Elieen voltam, Benedict Wells: És véget ér a magány, Isabel Allende: Maya naplója. :)

      Törlés
    2. ú, Elizabeth Strout szerintem is nagyon jó! Ottessa Mosfegh-től pont a másik a könyvét olvastam, a My year of rest end relaxation-t, nem mondom, hogy vidám volt, de nagyon különleges, azt is olvasd el szerintem, ha majd oda jutsz (amúgy tudom, hogy ez ilyen kétes érdem, vagy nem is tudom, hogy minek nevezzem, ill. te érdemnek érzed-e egyáltalán, de olyan jó a tudat, hogy kisgyerek mellett is tudsz olvasni!

      Törlés
    3. Koszonom a valaszt es a masik ajanlast is, rakeresek. Gabi

      Törlés
    4. kösziköszi én is! (a másfél órás délutáni alvásidő csodákra képes! :))

      Törlés
  2. Én vagyonokat szoktam költeni Marion Billet sound book-okra a Libristo-n, nézz rá, á imádni fogja őket. (Láttad, hogy van új Tölgyerdő meséi? Pele beteg, zseniális. )

    Mici

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. najó, vettem is két karácsonyosat, beleviszel te is a rosszba... Pele náthás már agyon van olvasva, a kedvenc szereplő doktor HE :D

      Törlés