great expectations.

great expectations.

2023. november 13., hétfő

a tegnapi egészségügyi sétám az aldiba vezetett, és a tervezett gyümölcslevek és chips (igen, most épp csak ezt kívánom - én nem tudom, miféle kórokozó ez) mellett vettem egy cuki csokor rózsát is. v. szokta mondani, hogy ő azért vesz nekem néha virágot, mert amikor megismert, akárhányszor átjött hozzám, mindig volt virág a konyhaasztalon. szóval most a m.-től kapott liliomok mellett rózsáim is vannak, és nagyon jól esik rájuk néznem.
ugyanez a barátnőm (mármint m., akivel egyébként általános iskola óta vagyunk jóban, és akinek az apukája pedig anyukámmal járt egy osztályba, méghozzá ugyanabban az általánosban) tegnap rámírt, hogy mit mondtam, mikortól is tudok elutazni? (azaz mikor tervezem elbúcsúztatni á.-t a szopizástól.)
úgyhogy az van, hogy valószínűleg megyünk három napra ciprusra január végén. egyelőre kicsit sci-finek tűnik, de azért már elkezdtem nézegetni airbnb-n a szállásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése