great expectations.

great expectations.

2011. október 2., vasárnap

love is in the air.

mások blogjait olvasom megint, érdekelnek ezek az idegen emberek, mintha valami folytatásos regény lenne az életük. egy nőnél olvastam, hogy sokáig nem merte leírni a boldogságát, mert hogy az milyen már, és csak irigykednének, meg féltékenységet szülne. azon gondolkodtam, hogy én inkább a rossz dolgokról félek írni, legfeljebb nagyon rébuszokban, mintha attól válnának valósággá. ugyanakkor a jóról is, most mit írhatnék. hogy lebegek megint. annyira, hogy mindjárt a futásra is ráveszem magam, csak megvárom, amíg szinkonizálódik az ipodom az új listához. és ez most nem csak béna kifogás, hanem zene nélkül képtelenség futni.
néztem különben filmeket megint, a norvég erdőt (kicsit csalódás volt mondjuk a könyv zsenialitása után) meg az in the mood for love-ot, na az nagyon bejött. és megint megállapítottam, hogy tényleg minden a szerelemről szól. 
és olyan jó, hogy még mindig nyár van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése