great expectations.

great expectations.

2011. szeptember 30., péntek

addictions.

nem tudom, a tegnapi harmadik kávé (csakis a kávé világnapjára való tekintettel persze), amit balga módon délután három után ittam, volt-e az oka, de annyira pörögtem tegnap, hogy alig tudtam elaludni. pedig hosszú éjszakánk volt előtte is, köszönhetően a rosénak meg annak a három (négy?) kir royalnak, amit magamba öntöttem. reggel mondjuk nem kicsit gyűlöltem magam (sohatöbbémásnap), a nap közepére viszont valami csoda folytán összekaparódtam, este pedig már a moziba visszametrózni is volt kedvem. aranyos volt különben az új ozon-film, mindig felbuzog bennem ilyenkor a franciatanulás vágya. aztán váciutcáztunk még e.vel, tökéletes nyárvégi este volt. muszáj pótolnom az idén elmaradt nyári budapestet. 
hogy meddig tart ezúttal a boldogságbuborékom, jó kérdés. remélem nagyon sokáig, mert függő vagyok. ezt még mindig nem sikerült kinőnöm, úgy látszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése