great expectations.

great expectations.

2012. október 4., csütörtök

arról kéne írnom,

hogy mennyire büszke vagyok magamra, igaziból szerintem életemben először. mert ügyi voltam a tévében, és kicsit se volt rossz visszanézni magam, nem viselkedtem gyerekesen, összeszedett voltam meg talpraesett megminden, és még f.s. szurkálódásait (poénjait?) is tudtam kezelni. vicces amúgy, mert full amnéziás voltam a viselkedésemre, úgyhogy a kérdések (és a nyeremény összegének) kivételével az újdonság erejével hatott rám is minden. és azért is vagyok még büszke, amiért nem is magamra kéne, hogy milyen szuper barátaim vannak. mármint most e. meg r. a főszuperek, és tényleg többször kéne ilyen csajosestét csapni, mert jó.
hogy társszerző, vagy mifene vagyok m. mindjárt-kész könyvében egy fejezethez, ami triplán hízelgő, mert egyrészt az ő könyve, másrészt, hogy tetszett neki nagyon, amit írtam, harmadrészt pedig, hogy kitalálta, hogy szerepeljen ott a nevem. nyomtatásban, juj. a dolog pikantériája különben, hogy gyűlöltem a szülészetet tanulni, és most mégis annak köszönhetően tudtam segíteni neki, amikor nyünnyögött ezen az intrauterin fejlődéses meg ikerterhességes fejezeten. azt már nem is merem mondani, mennyire élveztem. 
hogy ma voltam elsőinterjúzni a (most már hivatalosan is) terapeutámnál, és jófej volt meg szimpi, és pont a kedvenc korosztályom.
hogy minden jók közben még mindig beteg vagyok, és három napja ugyanaz a hányinger is társult a többi nyavalyámhoz, ami decemberben volt, és amitől akkor öt napig nem ettem. most eszem, csak annak a napi egyszernek is neki kell rugaszkodni párszor, és hazudnék, ha azt mondanám, nem örülök, hogy megint az utólag fúrt legbelső lyukba kell csatolnom az öveket, viszont rohadtul nem lehet így élni.
hogy összeszedtem az erőm-bátorságom, és életemben először nem megvártam, amíg a másik meg nem utál annyira, hogy elküldjön, hanem én vetettem véget valaminek, aminek már hetekkel ezelőtt véget kellett volna vetni. és ennek is örülök, meg hogy most már talán megint nem csak szakítós dalokat fogok akarni hallgatni, remélem.
hogy igaziból szeretek lenni. szeretek én lenni én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése