great expectations.

great expectations.

2011. december 21., szerda

lassabban.

megkaptam, amire vágytam, akkor is dúdolom, amikor nem szól, de leginkább szól megunásig, állandóan. mást is kaptam, egy csomó ruhát e.től, azt hiszem, azért imádom az ilyen másruhája-dolgot ennyire az extázisig, mert olyankor kicsit mintha a bőrét (személyét) is magamra venném. lehet, hogy nem is a ruháinkat unjuk, hanem önmagunkat?
és megkaptam a havat is, tudom persze, hogy nem azért esik most, mert én úton-útfélen azt hangoztatom, hogy csak karácsonykor van értelme (nélküle viszont a karácsonynak nincs), a megalomán téveszmék egyelőre még távol állnak tőlem, de azért ugrándoztam egy sort, amikor délelőtt azok a hatalmas pelyhek hullottak.
elfogott az utazhatnék most, hogy kikísértem e.t a keletibe (ezúton üzenem a két megkeseredett kisnyugdíjasnak, hogy nem esik le a nyanyakalap a fejükről, ha undok grimaszok helyett inkább mosolyognak egy jót a két majdnem-spárgázó, cuccokkal agyonpakolt idiótán [ezek lennénk mi], ha már nyakunkon ez a mocskos szeretetünnepe), úgy mentem volna én is valahova. eleve imádok vonatozni, ugyanolyan, mint a mosogatás vagy a teregetés (a két házimunka, aminek elvégzéséhez nem vagyok lusta), kikapcsol, vagy összerendezi a gondolataim, ami éppen esedékes. meg az indulás, várakozás, megérkezés, ilyen marhaságok. egyébként viszont tisztára ugyanaz a hangulatom van, mint volt után szokott lenni, mint amikor lezárul egy korszak, csak bőgnék folyamatosan. főleg, mert senkimást nem szeretek így. és senki mással nincs annyira összhangban a biológiai óránk, a mindenünk, hogy még insomniánk is egyszerre legyen. és én ezen most akkor is meg vagyok hatva.

najó. úgy döntöttem, szentimentalizmus és önsajnálat helyett nézek inkább filmet. bár kétlem, hogy a gru-t egyhamar überelni fogja bármi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése