great expectations.

great expectations.

2017. május 27., szombat

újpestközpont, végállomás, hányszor hallottam tizenhét év alatt.
és hány másik megállót, 
és én hányszor voltam a megállója valakinek.
és nekem.
hozzá kell szokni a gondolathoz 
(vajon mikor fog megtörténni).
még mindig rá tudok csodálkozni, hogy
ugyan szebb lenne a kikötő, és szebb
lenne a horgony,
de állomása lehetek csak valakinek.
még csak nem is vég.
és mindig irigyeltem, aki bátrabb nálam.
(nem nehéz nálam bátrabbnak lenni, 
és nem nehéz az irigység.)
újabban megint papírra írok, de csak 
ceruzával. azért jobb, ha ki lehet törölni.

2 megjegyzés:

  1. Én azért nagyon szorítok neked, hogy - ha nem is most azonnal, de - meg tudd törni a sémát. Elvben már tudod, hogy kell. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 <3 (mentségemre, hogy túl sok verset olvastam tegnap szerintem.)

      Törlés