great expectations.

great expectations.

2014. február 22., szombat

(csak hogy ne gondoljatok egy egészen gonosz és arrogáns p****nak, jelentem, válaszoltam. utoljára 2012. február 2-án, majd 7-én és 15-én írt különben rám a delikvens. mindhárom alkalommal egy-egy velős sziá-t sikerült a virtuális levegőbe lógatnia, amit aztán sem kérdés, sem kérés, sem bármi iránti érdeklődés nem követett. most ennél szofisztikáltabbra sikerült a közeledése, egészen konkrétan a két mondatos lélektani határig tornászta fel magát. vajon minek. 
és igen, rájöttem, hogy ettől a kommentáromtól csak még gonoszabb és arrogánsabb p**** lettem itt a magas lovam hátán. pedig lehet, hogy kétévente februárban rájön a disszociatív személyiségzavar, és a másik énje irkál nekem. szegény.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése