great expectations.

great expectations.

2013. május 11., szombat

motion.

szóval nincs több szigorlat. zombifáradtság van meg családállítás meg az a felfoghatatlan tény, hogy tényleg nem kell semmit csinálnom. mármint kéne takarítani, kitalálni, hogy mit főzzek, mosni, netán vasalni, és mindjárt elkezdek készülni az államvizsgára is, de most, most pár napig olyan végtelenül szabad vagyok, hogy szokás szerint nem is tudom, mit kezdjek vele. meg hogy akkor most komolyan mindjárt vége.
amióta r. az utolsó, enyhén tébolyult éjszakánkon prezentálta az összes neurológiai eredetű járászavart, folyamatosan röhögnöm kell, amikor eszembe jut (napjába többször, mert vizsgák után egy darabig még be szokott nálam ragadva lenni a magnó), ráadásul azóta folyamatosan cirkumdukáló meg trendelenburgos embereket látok szerte a városban, nem is beszélve az apróléptű csoszogókról, bár sanda gyanúm, hogy közülük több a szimpla lusta, mint a parkinsonos. és tudom, hogy ezek nem vicces dolgok, de két napja éjjel sokkal jobb volt r. paraparetikus járásán a vihogástól sírni, mint századjára érezni, amit utoljára az anatómia szigorlat előtt. aztán persze a vizsga könnyű volt, pech, hogy semmi kasszandraság nem szorult belém.
meg olyanok is vannak, hogy a s.-i főorvos egészen furcsa levelet írt nekem, r. szerint szerelmes, szerintem ez némi túlzás, de tény, hogy jobban örültem volna, ha kósza félgondolatként sem érzi szükségét annak, hogy biztosítson arról, hogy ő vigyázott szombaton arra, hogy ne legyen benne rajongás, se tőlem-elájulás. vagy hogy gáz lenne beleszeretni egy kolléganőbe. mert tényleg ne legyen benne, és tényleg nagyon gáz lenne, még ha nem is lesz a főnököm soha (ezek után soha nem is lehetne), hát akkor se írjon ilyeneket.
a múltkor pedig azon sokkolódtam, hogy a kombinón kinézett magának egy nő, egészen biztos vagyok benne, mert úgy nézett, ahogy a férfiak szoktak, és direkt megvárt, előreengedett leszállásnál, és ha ezt egy pasi csinálja azután, hogy előtte ugyanilyen feltűnően bámult, akkor nyílt titok, hogy a hátsó fertályomra kíváncsi, hát meg is zavarodtam egy pillanatra. mondjuk ennél durvább leszbikus élményem ne is legyen soha.
hiányzik, hogy legyen kutyám. meg a zongora is hiányzik.
elképesztő, hogy így megkönnyebbülten mennyire üres vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése