great expectations.

great expectations.

2013. május 25., szombat

can't cook, won't cook.*

még szerencse, hogy a mikrón elállítódott az óra (szerintem ugyanazok az ufók voltak, akik a Közellenség biciklitartójából a szottyadt zsömléket is eltüntették a minap), mert így, amikor hazaértem féltizenegyre, még mindig csak délután félötöt mutatott. és egy pillanatra még el is hittem, igen.
de legalább ma megtanultam, hogy az atípusos mycobacteriosis egyik fontos jellemzője, hogy nem patogén a tengerimalacra (wtf??????). mondjuk lehet, hogy ezt még tegnap tanultam meg, csak némileg össze vannak mosódva eseménydús napjaim. vagy fogjuk inkább a mikró órájára.
lelkiállapotomat egyébként mi sem festi plasztikusabban alá, minthogy zs. elvitt a star trek mittudoménhányra háromdében, és élveztem. állítólag annyira látványosan, hogy egy óra után akarta mondani, hogy ha unom, elmehetünk, aztán hozzám sem mert szólni.
szóval igazán bármi megtörténhet.**



*: a címnek semmi köze a bejegyzés tartalmához, mindössze tökéletesen kifejezi tébolyultságomat. egyébként a papírtigrises szerencsesütinkben írták a múltkor az okos sushievők.

**: kivéve, hogy mégis kirakjam a tablóképet profilképnek. azt hittem, már vége a dömpingnek, erre ma megérkezett az újabb hullám. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése