great expectations.

great expectations.

2012. július 1., vasárnap

never escape.

okéoké, értem én, hogy holtig tanulunk, de nem akar valaki MOSTAZONNAL megtanítani vasalni, nincs erre valami iskola, háziasszonyképző, tudomisén? mert ez a másfél órás forró csiszatolás, amit én ezzel a címszóval művelek, hát az, shame on me. egyedül a lazacszínűre vagyok büszke, az egész pofás lett (miután tíz perc után alábbhagyott a rettegésem, hogy ki fogom égetni a selymes anyagát, és feljebb óvatoskodtam a  mínuszötről a hőfokot). mentségemre (mert az mindig akad), a vasalandó ruháim komolyan a rájuk nézéstől is gyűrődnek, és tudom, hogy már a sminkelés aktusa alatt mintha a kutya szájából majd, ergo mondhatni, fölösleges az egész hacacáré, csak közben az igényeim lassan a perfekcionizmuson is túlmutatnak. szóval, vasalás. (megjegyzem, már az is felötlött bennem feneketlen kétségbeesésemben, hogy lehet, hogy a tévé a ludas mindenben, tudniillik, hogy azt láttam/hallottam mindenfelől, hogy tévénézés közben szokott vasalni. egyszerűen lehet, hogy, mese nincs, úgy kell.)
a budapesti nyárestéket viszont, bármennyire is kezdem, tőlem szokatlan módon, nemszeretni ezt a várost (legalábbis bizonyos aspektusait, mint a kombínó célközönsége vagy a befüttyögetős négyfogúak, igaz, őket különösebben sose nem is csíptem), szóval ezeket a majdnem-teliholdas sétákat és roséfröccsöket még mindig.
sokkal szomorúbbat akartam pedig írni eredetileg, tegnap óta dédelgettem magamban, jó ez a blogolás, magamat is meglepem. 
őrá kattantam most rá főleg, tisztára inspirálva érzem magam, csak azt nem tudom, mire.
itt egy másik, ez most a kedvenc:




2 megjegyzés:

  1. http://www.wikihow.com/Iron

    Kiegészítéseim:
    1. Először is kell egy jó vasaló és egy jó vasalódeszka. Ócska cuccokkal nem lehet jól vasalni.
    2. Ingeknél létfontosságú a sorrend: gallér, ujjak, háta, eleje. (Mert ha az elejével kezded, az összegyűrődik újra, amíg az ujjakat vasalod, de fordítva nem.)
    3. Amit lehet, pl szoknyákat, rá kell húzni a vasalódeszka végére.
    4. Selyemblúzt vasalás után azonnal fogasra kell akasztani és csak abban a pillanatban szabad felvenni, mielőtt kilépsz az ajtón (a cipőnél is később kell felvenni, mert amíg lehajolsz bekapcsolni a cipődet, összegyűrődik), villamoson, buszon állva kapaszkodva utazol és utána is egész nap álló helyzetben kell maradni, és ha valamit leejtesz az utcán, nem szabad érte lehajolni, hanem meg kell várni, amíg jön valaki és felveszi neked, mert attól is összegyűrődik.

    VálaszTörlés
  2. húúúú, kösziiii! ezt most odavissza elolvastam. alig várom, hogy leszedjem a szárítóról az újabb áldozatot. :) a selyemblúzok vásárlását meg akkor még pár évig (technikám kiforrásáig) elnapolom.

    VálaszTörlés