great expectations.

great expectations.

2012. január 14., szombat

wanted to be wonderful.

szerelmes történet, ez ma a keresési kulcsszava a blogomnak. én viszont nem szerelmes történetet láttam ma a moziban, annál sokkal tökéletesebb volt. annyira, hogy hosszú idő után megint felágaskodott bennem a könyörgés. ne kapcsoljátok még fel a lámpákat, kérlek. életrevalók, ez a magyar címe, egyébként francia és intouchables, és rettentően kevés vagyok ahhoz, hogy szavakba öntsem. utoljára az egyedül nem megy kapcsán éreztem ezt. hogy ilyen akarok lenni. szeretnék.
ez pedig a zenéje, aminek a kottáját szeretném. aztán befejeztem (mára minimum) a kérincsélést.


oké. utolsó utániként még azt is szeretném, ha nekem is lenne valakim majd, aki pont megtalálja pont azt a varázslatot, amitől jobb lesz. nem, nem jobb. hanem igazándiból jó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése