great expectations.

great expectations.

2017. december 14., csütörtök

nem gondoltam volna, hogy két napon belül meg tud ismétlődni, de én ma úgy sírtam, mint a záporeső. vagy mint ahogy csöpögtek az útmenti jégcsapok. valami érzések olyan hatalmasak lettek, hogy nem tudtam tartalmazni őket, és nem számított a hideg, meg hogy pisilni kell, meg hogy négykézláb mászom a jeges ösvényen. minden századmásodperc megérte, amit a norvég erdőben  töltöttem. (bár, ha jobban belegondolok, már a fehér házak között bömböltem, amikor ott volt a kezemben a latte a cuki lille kaffekompaniet-ből, és közben vigyorogtam, vigyorogtam, vigyorogtam.)

se a könnyeket, se a mosolyt nem lehetett letörölni.

(majd azért igyekszem értelmesebbet is írni a benyomásaimról. például, hogy nagyon-nagyon szeretek norvég bárokban ücsörögni. meg hogy nagyon-nagyon szeretnék merni egyedül utazni egyszer.)

7 megjegyzés:

  1. az egyedül utazás nekem is egyik life goal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hajrá mindkettőnknek! ;)

      Törlés
    2. megcsináljuk amúgy nekem egyik ilyen legjobb élményem amikor carraraban voltam bnömnél és amíg ő dolgozott én addig én egyedül felderítettem a várost szóval annyira sok már nem választ el :)

      Törlés
    3. igen, ilyen elmenyeim
      mar nekem is voltak. we’ll see.

      Törlés
  2. Egyszeru:el kell indulni:) olyan helyet javaslok ahol nem ciki, mert masok is utaznak egyedul:pl.Thaifold.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. en elsore inkabb europai helyre gondoltam, ahol - mint pl. itt, bergenben - meglehetosen nagy biztonsagban erzem
      magam, mert minden bokorban van wifi es a 80 eves is perfekt angol. nekem inkabb ilyen biztonsagerzetbeli paraim vannak ugyanis, es azsiaban meg masokkal sem utaztam (oke, kiveve irant), nemhogy egyedul.

      Törlés
    2. Ertem:) csak azert javasoltam, mert elso egyedulutazos tripem nekem Spanyolorszag volt es ott meg volt bennem nemi feszenges-kicsit azt ereztem, a tobbi parosan, csapatostul utazo luzernek tart. Thaifoldon az utazok 30-40%-a ab ovo egyedul kelt utnak, ennek koszonhetoen ott ez egyaltalan nem furcsa es megy a baratkozas.Elobb jutott eszembe felni Budapesten, mint ott, pedig en eleg nagy paragep vagyok.Bergenben meg nem voltam, gyanitom hogy ott is jo lehet egyedul mert nem annyira turistas a hely es a norvegok extra jo fejek.

      Törlés