great expectations.

great expectations.

2013. augusztus 6., kedd

il cielo in una stanza.

irigységem, pesszimizmusom, hisztériá(i)m, tündökleni vágyásom. ez mind viszonylagos. csak jó(?) helyen és jó(?)hoz kell hasonlítani. a harag pedig továbbra sem megy, nem vagyok rá berendezkedve hosszútávon (nem álságoskodom, a pár óráig tartót szerintem akár taníthatnám is). főleg az történik, hogy elég egy normálisabb gesztus, és megkönnyebbülök, és elfelejtem a fejhez vágandókat, és elsiklok a megbeszélés hiánya meg a sok hülye tüske felett. őrizgesse őket, aki nálam mazochistább hajlamokkal rendelkezik.
majd egyszer közvéleménykutatok arról, hogy a nagylelkűség másnál is azon alapul-e, hogy mocskosul undok és fárasztó dolog kicsinyesnek lenni.
a nyaralás pofátlanul rövid és fantasztikus volt, r.val a legújabb fogadalmunk, hogy ha lesz fizetésünk, minden hónapban eldugunk valamennyit magunk elől, és jövőre irány toscana. firenze még mindig gyönyörű, siena kötelező, soprattutto kiderült, hogy mégis tudok olaszul. e. anyukája ráadásul felfedezett a városnézős térképen egy pszichiátriai intézményt is, és hát tutto é possibile.
to do helyett újabban to buy list-et gyártok. ilyenek vannak rajta, hogy szemeteszsák meg melltartó meg bugyi meg pár száz könyv búklájnról. nem is vagyok kaotikus.
meg holnap lesz kerti mulatság b.nál, amire ezt tervezem megalkotni. szerencsére nem tudja a blogot, mert van bétervem arra az esetre, ha ez ratyi lenne, amit persze neki nem kell tudnia. mármint, hogy az ínycsiklandó süti, amit viszek, hogy az netán csak egy béterv szülötte. bár azok után, hogy hüledező (és némileg szánakozó) fejjel ő tanított meg egy éve a sörnyitó kulturált használatára, nem hiszem, hogy van előtte rejtegetnivalóm.
meg szigetre is megyek talán, teljesen be vagyok zsongva tőle. tulajdonképpen minden mástól is be vagyok zsongva, jót tett nekem ez a szexuális élet nyaralás.
ellentmondást nem tűrő hang dúdolta ma a fejem közepében egész nap, hogy de szerelmes nem leszek, nem leszek.
erre varrjak gombot már megint.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése