great expectations.

great expectations.

2013. február 3., vasárnap

coin laundry.

j. mondta a héten, hogy a hónap végéig be lehet váltani az egy-és kétforintosokat, és úgy döntöttem, rég nincsen már jelentősége, milyen a szobám (pláne, hogy mivel telente jégverem, a vendégszobát bitorlom), és leszedem az ablakokról az egyforintosokat. eddig egy vízhólyagom, és hatszázkilencven forintom van, ami egészen pontosan egy ablakkeretnek felel meg. amiből van még kettő, plusz a két szárny közötti rész, abból is kettő. szerintem rövidesen krőzus leszek.
azért nem gondoltam volna kamaszkoromban, amikor ragasztgattam fel őket, gondosan ügyelve még arra is, hogy egymás mellé kizárólag fej és írás kerüljön*, hogy huszonöt évesen itt fogom visszakapirgálni őket a tenyerembe.
és végre rájöttem arra is, hogy működik az új (legalábbis számomra új) itunes, úgyhogy csináltam új lejátszási listát, meg töltöttem le filmzenéket.
körülbelül ennyire van kedvem a kötelezettségeimmel foglalkozni, igen.




*: egyébként nem vagyok kényszeres vagy ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése