great expectations.

great expectations.

2013. február 6., szerda

az igazságos világ

-ba vetett hitem tért ma vissza, ahogy e. fogalmazott. mert megvédtem ötösre a szakdogám. persze jócskán túlkészültem magam (as usual), nem is beszélve szegény r.ról, aki  derekasan állta a hisztihullámaimat. m. is segített a végén, rapszodikus áramlatai átsodorták a jófejség mezsgyéjére ismét. sőt, azt is mondta, hogy vett nekem valami szépet, hogy majd odaadja valami alkalomra, ha lesz, de ha három hónapig ő lehet a stylistom, akkor megkapom most rögvest (rögeszméje, úgy látszik, hogy a stílusom miatt nincs pasim, én meg kicsit félek, mert eddig aki belém szeretett, az a stílusom miatt is tette, illetve ez az egyetlen, amit némíileg csípek magamban. de hát így izgalmas az élet). úgyhogy holnap elhozza a kútvölgyibe könyvestül együtt, hacsak addig meg nem esz a kíváncsiság.
és b.zsal is partizom holnap, a hétvégén meg megyek r.ékhoz, és élni fogok, és élni akarok. 
és a költséghatékonyabbnál is költséghatékonyabb vagyok, mert egy pohár vörösborral gyakorlatilag hülyére ittam magam.
és annyian szeretnek, hogy azt meg se érdemlem.

4 megjegyzés: