great expectations.

great expectations.

2010. november 4., csütörtök

10. nap

valaki, akit el kéne eresztenem, vagy azt kívánom, bárcsak ne ismerném.

hjaj, ez is klisé lesz, de ilyen nincs. mindenki okkal szerepel az életemben, ahogy bizonyára én is okkal az övékében. mellesleg remélem, hogy valami pozitív üzenetet hordozó, jó okkal. ha van valami, amit el kéne eresztenem, az inkább a múlthoz (annak bizonyos momentumaihoz) való már-már mazochista ragaszkodásom. mert persze, nyilván az sem volt istenadta véletlen, amikor félév után találkoztam zs.tal pontakkor, pontúgy. de talán nem kellett volna utána még két (négy) hónapig ennek az árnyékában élnem, újra és újra direkt átélnem mindent. meg azt a mini-magambazuhanást is kihagytam volna, jut eszembe.

ma van hátralévő életed első napja. evidens, hogy azért szeretem annyira ezt a mondatot, mert én tökéletesen képtelen vagyok a jelenben élni. pedig jajdekéne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése