great expectations.

great expectations.

2016. január 11., hétfő

most vettem valami grapefruit mag-kivonatot, és szinte látom, ahogy a kis magocskák ádáz harcot vívnak a torkomban lévő vírusokkal. azért antibiotikumot is írtam magamnak, mert bizonyos jelekből a felülfertőződésre következtetek. ha egyik sem hat, akkor betelefonálok valamelyik tévéjósnőnek, hogy mondja meg a frankót, mert a nyolc nap nemalvás átlépte a nonszenszitás határát. 
viszont ezt a cukiságot a tegnapi ügyeletben (egy köhögőroham és egy mentő között) komplettáltam, és nagyon odáig vagyok magunkért:


3 megjegyzés:

  1. mióta panthenolt szedek (keveset, csak felet, reggelente), elkerülnek ezek a torokbetegségek. biztosan mert nyálkahártya erősítő is, és nem csak hajra jó. jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van ilyen, hogy panthenol tabletta? én csak a sprayt ismerem, amit egy hajerősítő kence részeként szoktam használni... köszi amúgy most tényleg rámférnek a pozitív energiák, mert kissé el vagyok már kenődve...:/

      Törlés
    2. nálunk sajna valamiért kivonták a forgalomból, szlovákiában van. nem mindig jutok hozzá én sem, de gondoltam, neked talán egyszerűbb. nekem amúgy korábban a téli hónapokban szinte havonta-kéthavonta volt ilyen toroknyavalyám (vírus+bakteriális felülfertőződés) és szedtem mindenféle immunerősítőt, d-vitamint, echinacea cseppet, grapefruitmag olajat is, sárkányfüvet, egyik sem volt igazán hatékony, ez meg valamiért tényleg működik.

      Törlés