great expectations.

great expectations.

2014. augusztus 26., kedd

pontosan huszadika óta nem találom a napokat. aznap ugyanis nekem végig vasárnap volt (köszönhetően az augusztusi egynapos hétvégéknek ez tűnt logikusnak), és azt hittem, hogy másnap kezdem a törzsképzést, ehhez képest volt még két nap belgyógyászatom plusz egy nemalvós pénteki ügyeletem, ami után két napom ismét totálisan egybefolyt. szombat este a másfél órányi ájultan alvás után szerintem másnap reggel volt, a tényleges vasárnap reggelen pedig pánikszerűen nyomkodtam a telefonom, hogy mutassa a dátumot meg a napot, de mutassa még egyszer, mert az nem lehet, hogy nem hétfő van, mert én elfelejtettem ébresztőt állítani, és elkéstem a belgyógyról, ja, nem, a törzsképzésről. 
aztán mégis lehetett, és nem hétfő volt, hanem összepakoltam a dolgaim nagy részét, és apukám átfuvarozott minket újpestre, aztán el az ikeába. hogy vehessek új cuccokat, amiket aztán lehet a utaztatni a városban megint, értitek, piteforma nélkül nem lehet élni. 
aztán tegnap r.val vittük át a következő adagot (és még mindig van), várom, hogy mikor fogok békattanni a szortírozásba. mi megy a házba, mi jön majd velem m.hez, és mi fog kelleni a következő egy hétben  f e l t é t l e n ü l. 
közben azért sütöttem is, úgyhogy ma a belgyógyászaton többen feleségül akartak venni. főleg nők, de ez semmit nem von le a meghatottságomból. és még ha eszem ágában nincs szakterületet váltani, akkor is remélem, hogy azt viszont nem csak a habos-túrós meg a liszt helyett mandulával készült csokitorta miatt mondta az osztályvezetőnő, hogy szívesen látna a csapatában, pont beleillek. 
és tökjó, hogy itt van r., nemtökjó, hogy elmegy n., de az tökjó, hogy mostanában csomót találkoztunk, és vasárnap még csapunk közös családi főzést, mielőtt indulna, és tökjó, hogy holnap megyünk múzeumba z.val meg lakást is eljön velem nézni, este pedig utazom sopronba e.hez meg a vizsla-keresztfiamhoz, és szeptemberben csak kettőt ügyelek, és most az egyik csaj elviszi a vasárnapot és egy hétfőt (!!!) ad helyette, hát, nirvána ez, komolyan mondom.
és előadót is váltottam, szóval lehet hallgatni:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése