great expectations.

great expectations.

2014. augusztus 21., csütörtök

(i know less about life than life knows about me.)

rotigotin kitett a blogjára, és azóta csak kapkodom a fejem, hogy 100 meg 150 meg 200, és váó, és flow, és egészen elkezdtem komoly bloggernek érezni magam. még ha a töredék olvas ténylegesen belém, akkor is már csak lépésekre a nagyszínpad. (nem ezért írunk, írok, obviously, de azért ne tagadjuk, mert na.)
és olyan jóságok is voltak ma, hogy utolsó előtti nap a belgyógyászaton. aminek örülök, de most azt is érzem, hogy mégis kibírnék még egy hetet, ha nem jönne a törzsképzés. egyrészt mert kicsit bele is rázódtam (nem lettem okosabb, és továbbra sem kezdenék el feltitrálni semmiféle belgyógyászati gyógyszerelést, de a látásmódból valami mégiscsak betalált), és jó lenne valahol a két stílus (pszichiátria és belgyógyászat) között sasszézni. nem is jó, inkább fontos. másrészt pedig mert szeretnek. a betegek is, de főleg, hogy már megint ripszropsz egy csapat része lettem, ahol ráadásul van egy csomó értékes és jófej ember. és ma a főorvosnő nagyon szépet mondott. amire majdnem azt válaszoltam neki, hogy ha ezt hamarabb tudom, a véleményét, akkor azt a kettő darab hisztériámat is megspórolhattuk volna, igazán. 
és friss-szép sárgák a körmeim, ki kell használni a megmaradt barnaságot. bárcsak eljutnánk r.val mégis a tengerhez. mondjuk most sokkal jobban vagyok annál, hogy ez úgy komolyan számítson. és mi ez, ha nem bizonyíték a változásra való képességre.





4 megjegyzés:

  1. Egyszeruen iszonyuan jo a blogod, a stilus, a sztori. Nekem nagyon nagyon helyes olvasoim vannak, nem is erdemlek annyi szeretetet, amit kapok Toluk, majd meglatod milyen jo ha sok rendes ember olvas es ir.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még hogy nem érdemelsz annyi szeretetet, na ne már! :) (Szerintem meg de :)

      Törlés
    2. Most olvastam csak, ahhh, koszi :-).

      Törlés
  2. hú, hát köszi! bók-túladagolásom lesz még a végén a napokra.
    na de tessék nyaralni (mármint tanulni)! :)

    VálaszTörlés