great expectations.

great expectations.

2014. április 3., csütörtök

kéthétboldogság, nr. 10.

én nem tudom. ez a nap mindenestül volt jó. utaztam a négyes metrón, például, ráadásul pont a szent gellért téren kellett leszállnom, ami a képek alapján szerintem az egyik legszebb. és megszereztem a jegyeinket a pintér bélára (titkaink), egy hónap és megyünk e.vel. és vettem epret meg istenifinom paradicsomot. és délután itt volt, és persze, hogy az volt a legboldogabb pillanat*. aztán még vezettem is, és bénázok egy csomót, de most már inkább élvezem. a flow-érzés megvan, már csak kocsit kell szereznem.
vagy lehetne akár ez a dal is a legboldogabb pillanatom. mondjuk a tizenötödik meghallgatás.








*: az egész poszttal valójában azért szegem meg minden határon túlmenően a játék szabályait, mert nem találtam még meg a módját a szexuális életem blogképes és egyben frappáns szavakba öntésének.

2 megjegyzés: