great expectations.

great expectations.

2013. szeptember 30., hétfő

afterlife.

ja, és már megint lemaradtam a blog születésnapjáról, pedig hát direkt igyekeztem az eszembe vésni előtte. mert szoktam olyat csinálni, hogy összehasonlítok a naplómban meg a blogon napokat (vagy hónapokat), hogy melyik évben mi volt. (baromira ráérek, igen. bár ehhez jellemzően akkor jön meg a gusztusom, ha épp szigorlatra kell készülni vagy vizsgaidőszak van.) és most ezt pont 27-én játszottam el, és gondoltam, hogy micsoda mázli, hogy most ezt észrevettem, így majd írhatok szombaton. aztán lehasználtak családállításon, aztán pizzátrendeltem, aztán mostam, aztán teregettem, aztán konyhát takarítottam, aztán vacogtam a kanapén, aztán vártam r.t (és vacogtam a kanapén), aztán jött r. (és vacogtunk a kanapén), aztán aludni kellett.
egyébként meg valószínűleg jobb is, ha inkább nem realizálom nagy fenékkerítések közepette, hogy három éve írok ide. ez már majdhogynem blogveteránság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése