great expectations.

great expectations.

2013. október 8., kedd

és

ma hivatalosan is letelt az első munkahetem, és még mindig van bennem némi inadekvát szorongás, és a reggeli kelést örökké gyűlölni fogom, de többnyire jó minden. a főnök pártfogol ezerrel, mindig kell menni például ebédelni együtt, amikor is én vagy csokit vagy pogácsát gyömöszölök le a torkomon, a rendes kajához szerintem még akklimatizálódnom kell. idegen helyen nem megy aludni, új munkahelyen meg nem megy enni.
és volt osztálykirándulás is, káráoki meg tánc meg pálinkaviszki.
és írtam már három kórrajzot, abból két beteget én vettem fel tényleg. 
és van pecsétem, és megálltam, hogy telepecsételjem vele a kórház falait.
és persze lebetegedtem.
és persze csomót kéne utánaolvasni a dolgoknak, hogy okos legyek, ne csak szép cuki.
és találkoztam egy fiúval (nem páciens, és nem is a kórházból).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése