great expectations.

great expectations.

2011. január 10., hétfő

ma.

láttam ma tűzijátékot. egy plakáton láttam az aluljáróban, hazafelé mentem a metróval, zöld alapon fehéren villantak föl a csóvák, hirtelen nem is tudtam hova tenni. később kiderült, csak valami árnyék vetült pont úgy oda, azért csillogott a műanyag borítás, de én azért még vártam egy ideig a pirosat, a zöldet meg a kéket. különben se volt rossz nap ez a mai, pozitívra átfordítva akár jónak is mondhatnám. egyfelől sohatöbbet fülorrgége, másfelől zs., harmadfelől barátok, negyedfelől szépújszoknyák (istenem, hát mégiscsak leárazások vannak, a föld nem áll meg forogni a vizsgaidőszakom miatt, hiába reménykedtem titkon, hogy megvárják illedelmesen, amíg én is ráérek női ügyletekkel foglalkozni, mert nem. a világ egy kegyetlen hely, ha úgy vesszük.), és ötödfelől most még ez a feriatyás előadás anyukámmal. 
hatodfelől pedig két nap után végre bírtam enni anélkül, hogy három falat után rámtört volna a hányinger.
hálaadás. újfent.
jutalomból meg elkezdtem olvasni az új joanne harrist. eddig fura. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése