great expectations.

great expectations.

2016. március 25., péntek

jelentem, ma 12 óra 40 perckor én is csatlakoztam a tavaszi szünet hullámaiban lubickoló tanárseregekhez. egyelőre hihetetlenül hosszúnak tűnik az előttem álló három és negyed nap kórháznélküliség, és hát, juhú. rögtön némi burzsoá önkényeztetésre adtam a fejem, és húsvétiajándék-vásárlás-a-családnak címszóval szereztem tökéletesen omlós kekszeket és macaront a la deliziában, aztán köttettem egy gyönyörűséges csokrot a virágnekednél. még majdnem elmentem az édesembe, de szerencsére túlságosan aggódtam a virágokért győzött a józan ész, és ráér az holnap is
és máris hozzávetőleges rend van a gardróbban, van egy csomó új képötletem, és holnap színház, és igen, azért az ajándékok nagy része is pipa.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése