great expectations.

great expectations.

2014. június 1., vasárnap

not everythig that counts can be counted,
and not everything that can be counted counts.
but some things that count can be counted - 
and they should be.

egyébként meg baromi dühös vagyok, mert fel kell dolgoznom a hülye autogén tréning* hülye elméleti órájára hülye, értelmetlen, irreleváns cikkeket szerdára, és semmi kedvem. és törzsképzésre sincs kedvem menni, diáknak lenni megint, írni alá a katalógust, mondjam vagy mutassam, hogy mennyire unom már ezt a helyzetet is. és végképp semmi kedvem a főigazgató urunknál vizsgázni újfent, akkor sem, ha semmi tétje, mert készülni úgyis fogok, vérciki lenne nemtudni, és ne már, hogy erre menjen rá a következő hétvégémnek az a része, amikor nem ügyelek.
pedig nézhetném azt az oldalát is, hogy az előző hétvégén viszont az ő (ti. a főig. úr) jóvoltából voltunk wellnesskedni szakmailag fejlődni mátraházán egy gyönyörű hotelben, vagy hogy ezen a hétvégén nem ügyeltem és a takarításon kívül semmi hasznosat és/vagy kötelezőt nem csináltam, vagy hogy legalább együtt fogunk a nagyvárad téren ücsörögni r.val két teljes héten keresztül.
juhé?





*: ami nem hülye, mármint a módszer, mert nagyon megszerettem így az önismereti fázis végére, és komolyan nem tudnám befejezni nélküle a napomat, tudom, mert megpróbáltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése