great expectations.

great expectations.

2013. március 15., péntek

a lysis

felszabadítást, feloldozást jelent. szóval lysálva lettem tegnap, vagy emittálva, ha úgy jobban tetszik. és az államvizsgáig ezerszázalék, hogy egy sebészetkönyvet se fogok kinyitni. el se hiszem, pláne, hogy a szervezetem még túl négy elnökemberein és egy poklon* is stresszel, és felettébb kitartóan émelygek folyamatos intenzitással.
igaz, azt se tudtam még feldolgozni, hogy hétfő-kedden bikinifelsőben tanultam a teraszon, és LEBARNULTAM, tegnap pedig havon-sáron kellett átvergődnöm magam, a mai hózuhatagról nem is beszélve. rohadtul követelem a minimum tizenöt fokot.
a kútvölgyitől pedig sose fogok szabadulni, mert beosztottak oda pszichiátriára, amibe az a különösen csodás (azon túl, hogy megint utazhatom át a fél napomat), hogy jártam be oda harmadévben magánszorgalomból, és hú de nemszeretem.
viszont.
egy csomó filmet kinéztem, és menni kell moziba. sokat. és kinyomtatom mindjárt az összes ludovicót, mert most a nagy tanulás közben megtanultam már ezt és ezt is, és egyre szerelmesebb vagyok, és tudni akarom játszani az összeset.






*: amire úgy emlékeztem, hogy hosszabb és rejtelmesebb, de azért tetszett így is, pont nekemvalóan lelkinyomasztó.

2 megjegyzés:

  1. Akkor hétfőn reggel menj be a titkárnőkhöz egy doboz bonbonnal, sírva, és mondd meg, hogy te a klinikára a Bfszt-re szeretnél járni. De ha írsz nekem egy emailt a valódi neveddel, segítek elintézni. Nehogymár Kútvölgyi, hát az milyen már.

    VálaszTörlés
  2. ugye????? az volt a baj, hogy amikor bementem a nem hatodéves-illetékes titkárnő volt csak bent, aki azt mondta, hogy írjak emailt a másiknak, jó lesz az, aztán írtam, aztán nem jött válasz, aztán annyira kiborultam a sebészet-trauma miatt, hogy semmi nem érdekelt. meg erre őszintén nem számítottam. írok emailt, ugye ide: isolde@freeblog.hu ?

    VálaszTörlés