great expectations.

great expectations.

2015. március 5., csütörtök

amikor nem emlékszem, kinek írtam ma zárót, kinek ambuláns lapot három mondat váltása után, kit vettem fel ma, kit már tegnap, kit helyeztem ki nyíltosztályra, és nem a beteg helyén írtam-e alá a beleegyezőket.
amikor este hazaesem, és azon morfondírozom, vajon lehet-e kenyeret rendelni, aztán inkább elalszom evés helyett.




a lakást pedig visszavonhatatlanul szétverték, de íme a cementlap, ami majd a romok helyén lesz egyszer valamikor:



3 megjegyzés:

  1. hú, egy jó ideje nem olvastalak már, meg közben titkos is lettél. elég hasonló cipő(k)ben járunk, érdekes.. :(
    megkérdezhetem, a cementlapok honnan vannak? ilyesmiket keresek én is a fürdőszoba felújításhoz. :) köszi

    VálaszTörlés
  2. na én meg csak most láttam, hogy írtál, visszatitoktalanítottam közben. marrakesh cementlap, törökbálint a lelőhely:
    http://marrakeshcementlap.hu/

    VálaszTörlés