great expectations.

great expectations.

2013. december 5., csütörtök

másvilág.

természetesen én sem tudtam megállni, hogy az ijesztően fájó lábammal ne menjek el edzeni, és ha már ott voltam, akkor naná, hogy futottam, mert ahogy a tanulás= napi tizenkét óra minimum, úgy a sport= futás (a többi csak a bonus track). mentségemre, hogy csak fél órát (hat kilométert), és hogy ilyen alapon valójában betegszabadságot kéne kivennem, mert a sima sétálástól is konkrétan sikítani tudnék néha. 
egyébként meg arra jöttem rá, hogy a fitnessterembe járás nagy része a legtöbb delikvensnél azzal megy el, hogy fel-alá masírozva nézegetik magukat a tükörben, meg néha meg is állnak előtte, és egészen konkrétan csak méricskélik magukat. aztán nagy elegánsan felemelik/kitolják/meghúzzák/stb. kétszer a súlyzót, és megint kezdődik elölről az egész szeánsz. így speciel én is el tudnék lenni (párdon, edzeni) két-három órákat, aztán lehetne dicsekedni. csak azt nem értem, hogy az izmaik honnan vannak. 
meg azokat a lányokat sem értem, akik szerintem fiatalabbak nálam jóval, szintén karizmoznak órákon át, miközben ott türemkednek kifelé a mindenféle hájacskák. én szerintem sírva sprintelnék az első futópadig, nem pedig egyszál melltartó-toppban feszítenék a súlyzókkal, annak legalább lenne értelme. vagy már megint csak az elcseszett szépségideálom és testképem beszél belőlem.
egyébként most a zongora pedálozásától is fáj a lábam, viszont a családterápiás workshop nagyon tetszett, így új módszerbe szerettem bele (plusz a sématerápiába ismételten). ide nekem a világ pénzét meg idejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése