great expectations.

great expectations.

2015. december 16., szerda

áramlik a medzsik (lásd alább) és a karácsony, ma végre sikerült ajándékokat is szereznem, nem csak idegösszeroppanást, túl vagyok az első ünnepi sütésen, és senki nem fulladt meg a citrommagoktól (lehet, bele sem kerültek a túrósba, csak nekem vannak újabban hallucinátoros élményeim), és becsomagolásra került az első ajándék, van rajta masnika is. azért, hogy hű legyek magamhoz, sikerült nem lefotóznom (egy kisebb képet festettem szokásosan lakkokkal, ez megy a földszinti nővérekkel karácsonyi ajándékhúzásba, szép ikeás kerettel, ofkorsz), és mivel soha (s o h a) korábban nem voltam képes fél órán belül becsomagolni egy nyamvadt könyvet sem, úgy döntöttem, megkérem inkább majd a leendő gazdit a fotódokumentálásra. a kiállításomra (haha) meg majd elkérem kölcsön.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése