great expectations.

great expectations.

2015. december 20., vasárnap

amennyi boldogkarácsonyozás volt csütörtök óta, felőlem akár már túl is lehetnénk az ünnepen. megvoltak az osztálykarácsonyok, szokásosan élveztem mindkettőt, bár az alkohol-metabolizmusommal történt valami tavaly óta, mert teljesen kikészültem pár pohár bortól. vagy csak öregszem.
úgyhogy a tegnapi paintcoctailból már inkább csak a paint-részt szorgalmaztam, de így is tökszép vangogh-ok születtek (a középső az enyém):




ezt a dalt pedig köszi az egyik kedvenc főorvosomnak, főleg, hogy kezdem megunni a karácsonyi playlistemet:


2 megjegyzés:

  1. Úúúúú de ügyes vagy! Tök jó lett! Egyébként jó a paintcoctail? Barátnőkkel néztük ki, hogy el kéne menni, de a többség kicsit drágállta az árát.:(

    VálaszTörlés
  2. köszi. :) nagyon-nagyon jó! (és nem csak azért, mert az egyik kolléganőm unokbátyjáé a projekt, és mert tökvéletlenül az egyik legjobb barátnőm a projektmenedzser :))
    tényleg drága kicsit, de szerintem megéri, én másodjára voltam, most mi is nagyobb társasággal, és mindenki nagyon élvezte, ez a vangogh amúgy felszabadítóbb volt, mint a múltkori picasso, szóval első bálozóknak azt ajánlanám. :)

    VálaszTörlés