great expectations.

great expectations.

2014. december 25., csütörtök

mondtam már, hogy titokban nagyon szeretem a karácsonyt? most éppen azért, mert legálisan lehet giccses dalokat hallgatni, meg legálisan lehet előtte csomó pénzt elszórni ajándékokra. menthetetlenül szeretek csomó pénzt elszórni, óigen. 
a tegnapi ügyelet egyáltalán nem olyan volt, mint a városi legendák szerint, mármint hogy szuicid szándékúak hada, és a családom egyik része (apa+n.) hozott ünnepi kaját, a családom másik része (anya+n.) pedig ízléstelen műfenyőt (és ünnepi kaját). ma pedig már csak a nap sokkal kisebbik hányadában volt hányingerem, és enni is bírtam. ami azt leszámítva, hogy kettőt alszom, és vissza fog jönni a mínusz három kiló, azért inkább jó hír.
megyek is, harapok valamit. meg berakom századjára ezt*:






*: igen, a giccses filmek legális megtekintése miatt is szeretem a karácsonyt. mentségül annyit, hogy ez életem második könyve, amit elolvastam a bambi után, és nagyon szeretem, és megálltam, és moziba nem mentem el rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése