great expectations.

great expectations.

2013. június 30., vasárnap

pátosz und szemceruza.

gondoltam, még mielőtt beszippantana végérvényesen a fesztiválhangulat, azért ünnepélyesen dagadó mellénnyel megosztom a világgal (háhá), hogy felavatódtam. a sminkemet csupán úgy tíz etapban bőgtem le, mert az nálam úgy van, hogy általában már a himnusz alatt elkezdődik a könnyfolyatás. aztán jött az eskü, na hát az priceless volt, meg amikor r. másodikként kiment kezet fogni, az megkoronázta végleg a eseményeket. persze amilyen patetikus vagyok, muszáj volt köszönöm helyett méltó leszek rá-t mondani (a kézfogásnál, amikor mondta az antipatikus hunyady és a cuki karády, hogy orvossá fogadom), úgyhogy non plus ultraként még saját magamat is meghatottam. és tökéletes volt a leértékelten szerzett sárga zarás ruhám is, és az előző este fodrászolt hajamban is megmaradt a hullámok fele, és apám ugyan nem jött velünk az ünnepi ebédre, de életében először kiejtette a száján, hogy büszke rám, a többiek (főleg e.) pedig annyira jófejek voltak, hogy fényévekre vagyok a hétfőtől zajló drámáimtól. becsszó. most épp azon morfondírozom, hogy hogyan kuncsorogjam el j.tól a fehér kesztyűt, felteszem úgyse hordja, és mostantól én szeretném naftalinba ágyazottan őrizgetni.
a nap további részében (közvetlenül azután, hogy több órán át emésztettünk partra vetett moby dickekként a kanapén, és a másnaposokon vonyítottunk) felelősségteljes orvoshoz és érett felnőtthöz méltón végre beöltöztünk cocorosie-nak e.vel. azóta terveztük, amióta voltunk ugye a koncerten, és bianca megihlette a fantáziánkat a ruhájára kívülről felvett melltartójával/bikini felsőjével. a személyiségi jogainkon túl azért sem szolgálhatok tárgyi bizonyítékkal, mert tartok tőle, hogy zenei producerek hadai ostromolnák onnantól az ajtónkat, minden képünk cédéborító-gyanús ugyanis. annyit azért elárulhatok, hogy kísértetiesen-gyanúsan jól áll  a bajusz mindkettőnknek. (sminklemosóért és vattakorongért viszont kénytelen leszek elzarándokolni még a sopronba indulás előtt, pedig baromira meg akartam úszni a kimozdulást lustaságom jelenleg tomboló tetőpontján.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése