great expectations.

great expectations.

2015. május 24., vasárnap

otthagytam a töltőmet zs.nál, és én egy rendezett lány vagyok, nem vagyok felkészülve a váratlan helyzetekre, nekem nem szoktak váratlan helyzeteim lenni. úgyhogy most kikapcsoltam, mert kedd estig ki kell, hogy bírja, hát, dráma.
nagyjából tíz percenként ütök a saját kezemre, hogy ne akarjam nyomogatni, pláne visszakapcsolni, hogy nyomogathassam. azt hiszem, kezdem érteni a kényszerbetegeket.

ez viszont a világ legtökéletesebb jókedv-generátora most:


2 megjegyzés:

  1. ha esetleg engednél a függőségnek mégis: én tudok kölcsönadni töltőt.
    vagy b-tervként a városban van csomó hely, ahol kis széfszerűségbe beteszed a telefonod (bedobsz egy százast), és ott tölt. például a 400-ban.
    :)))

    VálaszTörlés
  2. húúú, ilyen menőségek vannak, nahát! amúgy köszi, de ezt most a sors hatalmas próbájának veszem, és igyekszem túlélni a maradék szűk napot. ;)

    VálaszTörlés