great expectations.

great expectations.

2013. november 17., vasárnap

the girl & the dog.

egy kicsit mégis szeretnék karácsonyt. meg a bömbölést abbahagyni is szeretném, csak az a nagy helyzet, hogy a büdös életben semmi nem fájt még ennyire, pedig hányszor hittem, hogy ennél jobban, az már mission impossible. de hát ha egyszer, de hát ha egyszer ennyire:




(soha többet nem vagyok hajlandó kötődni*. pláne nem lesz kutyám**.)






*: mintha ezt el lehetne dönteni.
**: ami még az előzőnél is nagyobb hülyeség, mert kutya kell. és őszintén az a véleményem, hogy ettől az állattól nemkicsivel kaptam többet tizenegy év alatt, mint egy-két ún. közeli embertársamtól. szerintem életemben először gyászolok. 

8 megjegyzés:

  1. Részvétem a kutyád miatt. Sirasd csak meg, megérdemli. Tényleg többet adnak, mint sok ember.

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen! tényleg megérdemli, ezt meg is mondtam neki, amikor elbúcsúztam tőle. meg hogy örökre ő marad az első kutyám.

    VálaszTörlés
  3. én egy kutyát temettem el, egy Bonifác nevezetű chowt chowt, és azóta sem volt másik:( együttérzés!

    VálaszTörlés
  4. köszi! bonifác, nagyon tüneményes lehetett, én a chow chow-okat csak mackutynak hívom, és már a látványuktól ölelhetnékem van. egyelőre én se tudnék más kutyit elképzelni, nem is lenne hova, persze. meg hát egy ilyen cuki társasági lényt nem kínoznék az egész napos távollétemmel sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, anno ölelgettem azt a mackutyot én is rendszeresen:) egy tipp: ha nem vagy kizárólagosan kutyamán, a macskák jobban otthon hagyhatóak, és lehet őket is ölelgetni. és meglepő módon vannak olyan okosak mint a kutyák, csak persze macskamódra, őket nem nagyon lehet nevelni, bár az enyém hívásra odajön mindig. de szeretetet ők is adnak, ha olyanjuk van, jó fejek. persze ők is felelősség, csak nem akkora, mint egy kutya.

      Törlés
    2. az a baj, hogy kizárólag kutyamán vagyok. elismerem, hogy vannak jófej macskák, de nekem egy kutya formájára meg természetére van szükségem. :)

      Törlés