great expectations.

great expectations.

2013. november 21., csütörtök

sweet nothing.

nagyjából arra van kapacitásom, hogy a freemail-es fiókomból a spameket törölgessem. arról mondjuk fogalmam nincs, miért léptem be. a logikát meg se kíséreljük megtalálni a tetteimben.
viszont kihevertem a dolgaimat, és a sok okos, és főleg nálam objektívebb szerettem meggyőzött arról is, hogy felesleges bármit felfújni, és tényleg. és csak egészen halvány árnyalatnyikat vettem vissza magamból, és jó lesz ez így, és kézben tartom a helyzetet. meg hát mégiscsak eszembe jutott valami logikus is (amiben aztán meg is erősítettek bent): ha bármit komolyan gondolnának (mármint ők, az osztályon), akkor nyilván nem poénkodnának vele(m) erről. és a főnővérünk szerint ez hozzá(m) tartozik, és egyáltalán, mit csodálkozok, amikor a pincér is azonnal tudta, hogy meggyes sört kérek, amikor meglátott, pedig csak kétszer voltam korábban a helyen. énmellettem elaludni nem lehet, álá psota irén, úgyhogy meg vagyok nyugodva.
és tökjó volt egyébként is a tegnap este, mert ő is egy cuki, akivel a majdnem-hatvan éve ellenére percek alatt vihogó kamaszlánnyá avanzsálunk, és imádom a mások életét hallgatni (meg a belga sört is imádom, meg azt is, hogy még mindig örömködni tudok afelett, hogy felnőtt vagyok, és egészen spontánul hagyhatom alakulni a napjaimat). persze bulihelyet nem találtunk (eredetileg a karácsonyi parti tervezett helyszínét indultunk lecsekkolni), de azóta van másik jelöltünk. holnap meg megint konferencia. meg osztálytalálkozó (általános iskolás).
meg voltam egy picit egyetemista is a héten, mert kedden volt az első összeülésünk az elsős rezidensekkel a klinikán, és egykor már vége volt, és azonnal megéreztem a fílinget, és baromi klassz volt. (maga a képzés is klassz lesz, mert fogunk tanulni sok-sok pszichopatológiát és explorálni sok beteget felügyelettel [végre], és irtó menő diagnoszta leszek a végére. ja, és a tolna judit osztályfőnöknek titulálja magát, és ez is mennyire cuki már.)

és ha már ennyit cukiztam ma, akkor:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése