great expectations.

great expectations.

2013. augusztus 26., hétfő

házi amszterdam.

két napja nyögöm ezt a *** füves brownie-t, amire pedig mennyit vágyakoztam előtte.
amilyen hatással van rám, szerintem semmilyen más tudatmódosító kipróbálására a büdös életben nem lesz többet szükségem. kimerítettem a palettát, na.
majd ha teljesen túl leszek rajta, akkor bizonyára még jobban fogom tudni értékelni azt a megfigyelést, hogy amilyen kontroll-freak vagyok nemtudatmódosultan, ugyanolyan maradok bármilyen szer (nem mintha alkoholon és pár szál közösben elszívott füvescigin kívül próbáltam volna akármit) hatása alatt is. inkább érdekes, mint vicces élmény.
mondjuk ez októberi (majdnem novembert írtam, de ne túlozzunk, plusz 26 éves sem szeretnék lenni) időjárás sem tesz túl jót a lelkemnek. azért némileg pofátlanságnak érzem így lespórolni a nyár végét, kedves illetékesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése