great expectations.

great expectations.

2013. július 25., csütörtök

kitakart nyári ég.

jelentkezzen, aki kitalálta, miszerint a pénz nem boldogít, vitatkozni valóm van vele. merthogy de. merthogy ne röhögtessen, na már. én nem veszem be, hogy nem vagyok boldogabb, ha vehetek sütikét vagy szalmakalapot vagy satöbbit a nyaralásra (vagy ha mehetek nyaralni egyáltalán). és igenis érzem, hogy boldogabb vagyok, ha van a hűtőben sajt is, és belerakhatom a szendvicsembe. és nem kell kukacoskodni tisztában vagyok azzal, hogy csakkizárólagegyesegyedül a pénztől sose leszek jól. nyugi.
forró nyári éjszakákra ajánlott program a mélyhűtő leolvasztása. lehet randalírozni meg dobálni egymás bizonyos testtájaira a jégkását, mindezt diszkrét jégsugááár!-felkiáltásokkal kísérten. például.
holnap ilyenkor már a nemtudomhol alszunk, útban toscana felé. rekordidő alatt pakoltam tele tökéletesen felesleges, több hétre elég ruhával az előbb a bőröndöt. a nagyot.
a sushi még mindig finom.
a sétálós rakpart szabadság- és petőfihíd közti szakaszát pedig megszállták a gördeszkások meg a nyanyataligások. megy a gurulás ezerrel.
szeretem ma ezt a várost. hosszú idő után most először kívántam meg, hogy a mások közé tartozzak. hogy a többiek legyek én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése