great expectations.

great expectations.

2017. február 28., kedd

úgy tudok magamon röhögni, amikor egy teljes estén át hallgatok egy előadót, majd megállapítom, hogy nem is tetszik, majd reggel elindítom ugyanazt a lejátszási listát, majd fennhangon bosszankodom, hogy ennek meg milyen hangja van.
aztán azt is konstatáltam, hogy holnap esni fog, úgyhogy ma gyorsan a zöld kabátot vettem és az edzőcipőt, hellóhellóhellóóó tavasz.
holnap pedig hellóhellóhelóóó klinika. addig már csak pár száz dolgot kell pontra tennem ma.

2 megjegyzés:

  1. "...majd fennhangon bosszankodom, hogy ennek meg milyen hangja van" - jól van, megnyugodtam: nem csak én vagyok ilyen lökött. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor ma nagy az összhang közöttünk: egymás blogján mulatunk az egymáshoz hasonló lököttségeinken. :D

      Törlés