great expectations.

great expectations.

2015. február 22., vasárnap

jókedvűen még mindig nem tudok frappáns lenni.
viszont újfajta keksztől lettem függő, az aldiban lehet kapni, ahol a rezidens-osztályfőnökömmel is össze lehet találkozni szombat délutánonként a péksüteményes pultnál. meg találtam hellokitty-s ragtapaszt is itthon, nagyon jól áll. merthogy elvágtam az ujjam kincskeresés közben valami összetört és előlem eldugott vodkásüveggel.
csomó mindent csináltam a hétvégén, mégis mindjárt a végére érek a blacklist-nek, dráma. pedig megint kezdek az olvasásra is visszaszokni, és azt is kiszámoltam, hogy minden gyakorlatommal rendben leszek októberre, csak el ne felejtsem jól írni a jelenléti íveket. 
júniusig nincs is olyan sok hátra, ugye? olyan hosszú centit még simán képes vagyok vágni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése