great expectations.

great expectations.

2013. május 14., kedd

el se hiszem,

hogy megyünk cocorosie-ra bő egy hónap múlva (arról nem is szólva, hogy addigra minden létező helyre fel fogom remélhetőleg firkálni, hogy d r), juuuuj, egészen véletlenül láttam meg a plakátot a pszichológustól hazafelé (még jó, hogy időben kitörölgettem a könnyeim), és magasról nemérdekeltek a mocskos anyagiak, és most van jegyünk e.vel!
hogy végre aludhattam volna majdnem-bármeddig, mert csak r. indexéért kell elmennem délelőtt és takarítanom (amit ezzel a derékkal vicces lesz kivitelezni, ellenben járványügyi érdek lassacskán), erre álmodtam valami hülye rosszat, amire felébredtem, majd balga módon megnéztem az emaileket a telefonomról, és írt a s.-i főorvos, na onnantól vált maximálisan esélytelenné a visszaalvás, elkezdtek tudniillik rajzani az esetleges mondatok a fejemben. muszáj lesz valami elvágólagosat válaszolnom most már.
hogy amióta nem vagyok internetelvonásban, állandóan blogot akarok írni, akkor is, amikor nincsen miről (ld. a fenti bejegyzés).
szmájli, boldogság, új cocorosie-dal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése