great expectations.

great expectations.

2015. március 18., szerda

már megint kiírhatnám, hogy le premier jour du reste de ma vie, de már magam is unom magamat. mindenesetre csak ügyesen, egy csapásra az összes legyeket (ha már légy lúd, legyen kövér). 
egyébként ezt az egész premier jour-ügyet azzal indítottam tegnap, hogy a fél budapesti turizmus előtt felnyaltam a váci utcát bőröndöstül, nagytáskástul, szépzöldkabátostul. 
aztán kaptam apukámtól vacsorát cserébe a kisírt szemeimért. és fogytam három kilót (nem ebben a sorrendben). 
hát nem megéri csalódni szerelmileg?

és új életem első nagy felfedezése, hogy nem szabad bemennem a rossmannba, ha szól a barátnőm, hogy háromszáz forintért (ami kapásból négyszáz, whatever) lehet kapni mindenféle körömlakkokat. az ikeába meg egyáltalán nem szabad bemennem, mert szerintem még koldulni is kiállnék előzőleg, csak hogy vehessek valamit. bármit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése