great expectations.

great expectations.

2018. április 15., vasárnap

meanwhile veszprém gyönyörű, még sose éreztem magyar kisváros által ennyire csábítva magam. tényleg mindenki kedves volt, és van sétaút a patakparton meg erdei utacskák kb. tíz percre a belvárostól, és dizájnos éttermek meg kávézók, és csomó felújított ház. meg egy országos szinten példaértékű közösségi pszichiátria (amiért végülis mentem). 
időnként nagyon mizantróp tudok lenni, de tegnap kifejezetten jól esett beszélgetni a taxissal, meg kezet nyújtani a recepciósnőnek. persze az is lehet, hogy az egész csak azzal van összefüggésben,  hogy az előző este egyedül birtokoltam egy szaunával és jakuzzival felszerelt léleksimogatót.

2 megjegyzés:

  1. igen, Veszprém nagyon tetszett nekem is, amikor két éve ott jártam, tervezem, hogy visszamegyek majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. en is beleszerettem, es tervezek mihamarabb visszamenni. nagyon kis elheto helynek tunik! :)

      Törlés