great expectations.

great expectations.

2018. április 3., kedd

végre eljutottam az art brut galériába is (ez volt az első ajándék magamnak), és megint konstatáltam, hogy nagyon szeretem a pszichiátriai betegeket, és persze, nem mondom, hogy időnként nem árt, ha van egy kis haloperidol a kezünk ügyében, de alapvetően mégiscsak nagyon kedvesek, sőt, sokkal kedvesebbek mint az ún. egészségesek. vettem egy csomó szépséget, képeslapokat meg posztert, amit majd jól bekeretezek a szobámba, ha visszahódítom a gyakorlat után. meg dagadt kerámianyulat. meg füzetet.
aztán mindenfelé csatangoltam a városban, és sokszor talán nekem is akarhattak adni egy haloperidolt, mert semmi áron nem törlődött le a vigyor az arcomról.
és kaptam még két burgundi poharat, én olyan régóta vágytam már arra, hogy legyenek szép borospoharaim, minden különböző fajtának a megfelelő, hogy most le sem veszem róluk a szemem. (borozni semmi kedvem, de jó a képzelőerőm.)
és nem bírtam otthagyni a világ legfinomabb olívaolaját sem, és aztán gyorsan abbahagytam az elköltött pénzmennyiség számolását. (mi lesz itt a valódi szakvizsga után?!)
közben megjött az email is (a pontokkal is, de most a bookline-ról beszélek), úgyhogy nincs más hátra, mint eldönteni, ponyvát akarok vagy jógyerek leszek, és belevetem magam a következő  könyvklubos olvasmányba.





2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. kosziii! egyik boltban sem volt a meretemben!! ugyhogy majd a neten vadaszok, de addig kaptam masik cipot magamtol, nehogy szomprkodjak! :)

      Törlés