great expectations.

great expectations.

2024. március 3., vasárnap


pénteken szerettem volna írni már, de aztán délelőtt rendes voltam, és a szünetben inkább behoztam a dokumentációs lemaradásom, délután pedig kidőltem á.-nal együtt (hülyenátha). 

mondjuk azt nem is tudom, miért vágytam írni, mert nagyjából semmi nem történik. járunk különféle játszóterekre ezerrel (á.-nál most beragadt az "új játszótér" fogalma, így néha keresek neki egyet a környéken vagy úgy szervezem a barátnős programot, hogy legyen benne felfedezés), gyakoroljuk (mindketten) az önálló étkezést (á. a villahasználatot, én pedig azt, hogy ne akadjak ki azon, ha az egész nappalit beborítják a rizsszemek), és hasonlók. najó, meg előző héten vetettünk családilag borsót, és igen, á. még mindig totál eksztázisba kerül a locsolókannától, úgyhogy meg vannak a virágok mentve. most a házba is vettem pár csokor tulipánt meg színes rózsát a lidliben, annyira odavan értük ő is, én is. az egyik csokor a szobájába került, és olyan jó félóránként megy is ellenőrizni, hogy "ott vannak a rózsák". 

pénteken éreztem először a baba mozgásait is olyan mértékben, hogy már egészen biztos lehessek benne,  hogy ez ő. persze így 17 hetesen még nem olyan rendszeres az élmény, mint majd később lesz, de hébe-hóba azóta is észrevettem, és hát, ez számomra az egyik legklasszabb dolog a terhességben. 

tegnap végre eljutott hozzánk m. is, hozott egy tonna csokit (a felnőtteknek), és két tökjó könyvet (á.-nak). a héten egyébként a várva-várt idegen nyelvű pepe-kötetek is megérkeztek, na meg az én george o'keeffe albumom. utóbbit együtt nézegettük meg á.-nal, az utóbbi egy-két hónapban tökre szereti ezeket a művészeti albumokat. minden alkalommal pocsolyává alélok, amikor a nappaliban rohangászva azt kiabálja, hogy fridakálónéniii.

mára pedig kocogás a terv, v. ugyanis benevezett bennünket hármas váltóban egy újpesti félmaratonra. rám csak hat kilométer jut, igaz, májusban szerintem már akkora lesz a hasam a jelen növekedési tempó alapján, hogy külön nevezési díjat kellene fizetni rá is. mindenesetre, ez tökjó motiváció az "edzésre", ha már az ultrabalaton sajna kimarad idén a rendelősökkel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése