great expectations.

great expectations.

2024. február 18., vasárnap

a héten voltunk a plantéban á.-val, átvenni a két csokornyi rendelt tulipánomat (meg akkor már vettem egy monsterát is megint - elvileg baromi igénytelen, ehhez képest nekem ő a harmadik, akivel próbálkozom majd). a tulipánok már tényleg egyet jelentenek a tavasszal, és az előkertben is bújnak kifelé a hajtások (tulipán meg nárcisz meg nem is tudom, miket ültettem még, milyen hagymákat kaptam zs.-tól), és nekem sem kell már minden délután terhes téli álmot aludnom ahhoz, hogy bírjam estig a tempót. sőt, a héten voltam l.-val vacsorázni, másnap pedig könyvkluboztunk - mondhatni éjszakai életet éltem. 

a kocogást egyelőre heti egy (maximum két) alkalom szinten tudom tartani, ami a semminél több, de ahhoz valószínűleg kevés, hogy formába lendüljek. viszont a hasam meg elképesztő mértékben nő, szóval az is kérdés, hogy meddig lesz egyáltalán praktikus ez a sportolási forma. muszáj lenne a tornát nyomni, de valahogy az nulla flow élményt hozott eddig (meg persze nem is olyan könnyű á. mellett megtalálni rá az időt olyan időpontban, amikor a testem is képes erőfeszítésre). 

elkezdtem tesóra felkészítő gyerekkönyveket vadászni, egy már meg is érkezett a héten, az nagyon tetszik á.-nak, mindenféle állatokról is kiderül, hogy hogy szaporodnak. mondjuk egyelőre a kedvence az az oldal, ahol a kisbabák igényeiről van szó, meg hogy miért sírnak annyit, és az egyik kihajtható fül alatt böfög egyett a kisbaba. néha random felkiállt azóta, hogy büf, rámnéz, és röhög. ma még megyek a libribe, mert elvileg ott is van két ígéretes kötet, aztán igyekszem megálljt parancsolni magamnak. 

délután pedig gender reveal partyzunk (a főszervező n. és á.), szóval véééégre az is kiderül, hogy fiús anyuka maradok vagy sem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése