great expectations.

great expectations.

2022. október 3., hétfő

ma megvolt az első nagyobb vendégségünk, annyira cuki volt á., mindenkit levett a lábáról. nyilván. a héten minden nap szociáliskodunk amúgy, az a terv, már az előző héten is volt csomó programunk, ami segít nekem beláthatóbb szakaszokra osztani a mindennapokat. 

és közben egyre jobban értem, miért szívás elsőszülöttnek lenni, már most fel tudok sorolni ezer dolgot, amit a következőnél másképp fogok csinálni. például az első pillanattól magamra fogom kötni, sétákhoz és itthon, nem csak egyszer-egyszer. az az érzésem, hogy mindketten kisimultunk, amióta így telnek a napjaink, és éjjel ugyanúgy le tudjuk tenni az ágyába aludni (mintha nem is ugyanaz a gyerek lenne nappal és éjszaka). egyre jobban szeretem, úgy értem, a hatalmas hormonsokkos felelősségérzésen és csak-ő-van-a-fejemben érzésen kívül egyre jobban körvonalazódik bennem, hogy ő az én kisfiam, az egyedi és megismételhetetlen. kezdem látni a vonásait, kezdem érteni a sírásait. elmondhatatlanul szeretem, amikor kaja után fetreng rajtam, mesélem neki a hülyeségeimet, ő pedig vigyorog. vagy ahogy húsz percen keresztül bámulja teljes bűvöletben azt a nyomorult kiságyforgót. vagy ahogy szuszog a kendőben, és teljes testével rámsimul. és kezdem megszeretni a napjaink ritmusát, nem is tudom, ezek a monoton ismétlődő rituálék kinek adnak nagyobb kapaszkodót, á.-nak vagy nekem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése