great expectations.

great expectations.

2021. március 29., hétfő

őszintén gondoltam, hogy oltópontra menni egy teljesen önzetlen cselekedet, erre ma kiderült, hogy


1. ez egy szuperjó a team-munka, ami még 10 órán keresztül is felemelő élmény.

2. az emberek egy jelentős része irtó cuki, kiöltözik az oltásnak, és kimondottan örül neki.

3. a magyar idősebb korosztályban is vannak kifejezetten stílusos nők, akiknek egyszerűen muszáj bókolni, és akik cserébe irtóra meghatódnak.

4. az emberek egy másik jelentős része hoz csokit megelőlegezett hálából.

5. lehet utána rajongói leveleket kapni facebook-on a beoltott bácsiktól.


amikor este 7 után bicikliztem hazafelé az andrássyn, azt éreztem, újra azt, hogy itt a tavasz és lesz majd nemígy. nem holnap, nem húsvéthétfő után fél órával, nem is április-májusban (szerintem), de lesz.

szóval, azt hiszem, megyek még.


2 megjegyzés:

  1. Én is mennék. Arról volt szó mi is oltópont leszünk, de egyelőre még sem. Pedig érezném, hogy hasznosat csinálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ami késik, hátha nem múlik! :) és egyébként, ha az egészségügynek bármelyik covid-mentes szektora, helyszíne működőképes, az legalább olyan hasznos és fontos, mint az oltásokkal haladni.

      Törlés