great expectations.

great expectations.

2018. december 27., csütörtök

(fedjetek be fénylő csillagok.)

még a karácsony előtt visszaolvastam a tavalyi decemberemet, és tökjó összefoglalót írtam a tavalyi évről, nem is emlékeztem rá. össze kéne magam szedni megint, gondoltam, de aztán először az ünnep meg a kajakóma ütött be, utána meg az ügyeletek. szóval egyelőre in progress.
viszont ma megjöttek a szakorvosi receptjeim (és elfelejtettem lefotózni őket!!)!
és bekerült egy olyan néni az osztályunkra, akit egyszer már kezeltem két éve, és akkor kaptam tőle egy verset, amit elhagytam, még mielőtt elolvastam volna rendesen (ezt mondjuk nem merném neki bevallani), és nagy nehezen rávettem, hogy maradjon bent, és amíg vissza nem jövök svájcból, írjon nekem egy kötetnyi verset.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése