great expectations.

great expectations.

2024. augusztus 12., hétfő

 jó dolgok azóta, hogy a legutóbb írtam a jó dolgokról (amit most vissza kéne néznem, de telefonról blogolok, úgyhogy ettől megkímélem inkább magam):

- az utolsó kirándulás a börzsönyben, de arról írtam is külön,

- veresegyházi medvepark,

- trambulinon ugrálás, 

- rengeteg kedves barát és kolléga, akik tudják fejből á. szülinapját, és felköszöntöttek minket,

- az utolsó könyvrendelés, amiért még pont el tudtam menni,

- szentesi éva új könyve,

- éjféli száguldás a kórházba á. szülinapjának a végén, 

- a legcsodálatosabb szülésélmény - aminek a fokmérője számomra: félhomály, béke, egy kád forró víz, nulla háton fekvés, mindez kórházban, biztonságban,

- j. a karjaimban, akivel a kötelező 48 óra után haza is jöhettünk,

- á., aki azonnal hozzámsimult, ahogy megérkeztünk, és akit nagyon érdekel a tesója,

- mindenki, aki velünk izgult és örül. 

24 megjegyzés:

  1. Uuu, de jó, nagyon örülök nektek! :))

    VálaszTörlés
  2. Gratulalok a Babahoz. Sok boldogsagot nektek!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok és jó egészséget kívánok az egész családodnak! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok és jó egészséget Nektek :)

    VálaszTörlés
  5. gratulálok, szuperügyes vagy és isten hozta j-t itt a blogon és a földön! ❤️ a trambulinon te is ugráltál a nagy pocakoddal? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hááát, csak egy kicsit, á.-nal :) annyira régi vágyam volt nekem is, nehéz lett volna ellenállni...

      Törlés
  6. köszönöm szépen mindenkinek, nagyon kedvesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok én is, akkor ha jól értem, 2 év 1 nap van a legények között? 🤔 (megragadva a lényeget)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amúgy ez valóban egy nagy lényeg! legalábbis én irtóra izgultam, hogy ne egy napon legyen a szülinapjuk. szóval végül j. jófej volt nagyon, és kivárta azt a pár órát (éjfél előtt nem sokkal indultunk be a kórházba).

      Törlés
  8. Óóó, csak most olvasom. Gratulálok én is! <3

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. köszönöm szépen! (és igazad volt, nem kérdés, hogy bőven elférnek ketten a szívemben...)

      Törlés
  10. Szívből gratulálok, sok boldogságot!☺❣

    VálaszTörlés
  11. óóó de szuper 🥰 gratulálok és minden jót az egész családnak! kíváncsian várom a bejegyzéseket a folytatásról

    VálaszTörlés
  12. gratulálok, Isten hozta az új családtagot, szuper olvasni, hogy ilyen jó volt a szülésélmény! ❤️ (nővéremmel 21 hónap van köztünk, és nagyon mély és jó a kapcsolatunk 😊 bár tudom, nem a korkülönbség miatt, de csak azt akarom mondani, hogy szerintem a 2 év nagyon ideális)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! én is azt remélem, hogy a 2 év ideális lesz, és nekik is olyan kapcsolatuk lesz, mint nektek vagy nekünk a húgommal. :)

      Törlés